Jägarvila

Skulle testa maxkapacitet på jägarvila här för nån da sen men mina ben sa upp kontraktet direkt, klarade typ 18sekunder. Jag känner av alla spänningar i hela min kropp och ser verkligen framemot massagen på onsdag. Därför känns det så trögt att testa maxkapacitet nu då jag vet att jag presterar mycket bättre då kroppen är i toppform. Ska ändå ta och testa det nu, för jag vill vill vill verkligen få till 10min planka och 10min jägarvila ännu idag.

50 burpees får jag dock skippa. Det vet jag att kroppen inte kommer att orka med, så då ids jag inte pressa och stressa den heller (igen + poäng till mig själv som inte tar utmaningen på för stort allvar utan som istället lyssnar på kroppen. Hurra för mig!)

Tvivlar på att jag kommer få till 10 min utav varje där ännu idag. Men man kan alltid försöka! Hoppas på att jag inte får domningar i armarna av plankan igen bara..

top40workoutmusic.com

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Ååh förstår att du längtar efter massage!

2011-08-21 @ 16:04:43
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0