Ibland

Ibland skenar min puls iväg utan att jag gör nånting. Det känns som att hjärtat är på väg ur bröstet då det händer. Dessutom slutar det lika snabbt som det börjar.

Jag har lite svårt för det här. Jag har medicin mot skenande puls, men varför ska jag stoppa i mig piller då "anfallet" varar i ca 10 sekunder? Det hände idag igen. Då jag just hade vaknat av att sambon ringde och talat med honom. La på och höll på att somna om då hjärtat var på väg ut. Konstigt. Men egentligen inte.

Djeez, jag måste ta det lugnt nu. Därför har jag legat på soffan hela eftermiddagen. Nu ska jag snöra på löpdojjorna och ta mig ut på en lugn löprunda. Riva lite tapeter och sånt. Sen ska jag svara på brevet jag fick igår.

Vad ska du göra ikväll?

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) Jag har en tävling där du kan vinna valfritt smycke ifrån min webbshop :)

Det vore superkul om du var med, det är bara gå till inlägget här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/august/vinn-valfritt-smycke-fran-shopbyalexandrase-2.html

2011-08-02 @ 20:49:15
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0