En utmaning i Augusti

Malin har kört igång en utmaning på sin blogg. Jag är förstås inte sen att hoppa på utmaningen i augusti som går ut på att samla så många kilometrar som möjligt genom att gå, springa, cykla eller simma. Dessutom kommer varje måndag en extra utmaning med som hon slänger upp på sin blogg.

Här kan ni läsa om augustiutmaningen.

Idag har Malin alltså slängt upp en extra utmaning för denna vecka, den kan du läsa om här. I korthet ska man alltså denna vecka göra följande:

1. Ta sig fram så många kilometer som möjligt
2. Sätta upp ett mål för augusti månad - vad vill jag uppnå
3. Ge dig en ärlig komplimang det första du gör om mornarna
4. Minst 4 träningspass
5. Grönsaker till varje måltid
6. Pröva en ny träningsform - något jag knappast får chansen till, men vi får se!

Jag tycker det här ska bli riktigt kul och tänkte faktiskt snöra på mig löpdojjorna och ta med mig kameran ut på en powerwalk om en stund, för att samla kilometer men också för att göra veckans fotoläxa!



För övrigt började ju min godisutmaning i dag också. Nån som hänger på den? Här är mitt nya motto, och det passar ju in med augustiutmaningen och denna veckas utmaning då man ska försöka äta grönsaker till varje måltid!

Kommentarer
Postat av: Carro

jag tänkte jag skulle vart med på den utmaningen först.. men känner att det är en dum månad att utmana mig i det när jag har semester, hum, får vara med någon annan gång :)

2011-08-01 @ 17:17:45
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0