Det blåser upp till storm

Eller så verkar det i alla fall. Blåser helt massor. Tidigare kom också en regnskur som heter duga. Jösses så det öste ner.

Hoppas förstås dock på att det ska lugna ner sig till kvällen. Trots att rumpan inte gillar cykelsadeln tänkte jag ändå samla på mig nåra sista kilometrar i augustiutmaningen genom att cykla lite. Skulle vilja få ihop där kring 10-15km, får se vart jag hittar på att ta mig iväg. Måste vara lite försiktig då jag haft så himla problem med yrsel och svindel idag. Svartnar för ögonen varje gång jag stiger upp och ska gå nånstans, och ibland vill benen vika sig under mig...

Har ju redan fått ihop 1,868km cykling idag. Bättre än inget, men inte tillräckligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0