Dagens klagan

Känns som att jag klagat en del på sistone. Eller kanske vi kan kalla det för att bokföra förändringar i min hälsa eller nåt. Då låter det så mycket bättre och så mindre klagande.

Idag lider jag av nån konstig anledning av svindel. Hinner bara komma fram till t.ex. toalettdörren så slår det svart för ögonen och benen viker sig. Det lustiga är att det började efter frukosten, normalt har jag svindel då blodsockret är för lågt, eller då jag stiger upp för snabbt. Måste kolla mitt blodtryck tror jag, för att se om det av nån anledning är det som spökar (har aldrig haft problem med blodtrycket förr) eller vad det nu kan vara. Måste rådfråga mamma. Mammor har ju svar på allt.

I väntan på att det ska bli bättre tänker jag fortsätta läsa på boken jag håller på med, liggandes i soffan och ibland spana ut mot den blå himlen och det svaga solskenet jag ser utanför. Molnigt medn varmt här idag.

Kommentarer
Postat av: Linnea (FOTO)

sv: tack så mycket :D

2011-08-04 @ 16:39:06
URL: http://enlinnea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0