Angst

Nu måste jag gnälla lite igen. För jag är så otroligt uttråkad. Jag tittar sällan på TV. Har inte liksom tålamod. Läser samtidigt, eller slösurfar (nå det har jag gjort nu halva dan och börjar tröttna), men nu då det inte fungerar är det ju typ det enda jag vill och orkar göra!

Varför har jag inte Friends på DVD? Jo för då jag ville ha dem i högstadiet eller gymnasiet tyckte mamma det var onödigt - dem går ju på TV hela tiden. Och tja det stämmer ju. Men det hjälper ju inte direkt då TVn inte ens fungerar.
Orkar inte titta på en till film. Och inte via datorn. Om dvdn helst skulle fungera. (Får väl ta och köpa en ny, såhär kan det ju inte va!)

Gah. Ska ta och bre en smörgås eller nåt. Har ju inte ens ätit sen lunchen. Men orka. Noll matlust. Kanske äter lite glass istället. Ingen direkt hälsosam mat, men jag brukar resonera så att huvudsaken att man får i sig nåt då man är sjuk - allt är bättre än inget då man inte har nån matlust och inte ens blir hungrig.



Kastar upp en fin och somrig bild som lite uppiggande åt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0