Om att muta sig själv

Ibland måste jag ta till mutor för att få skoluppgifter gjorda.

Idag försökte jag muta mig med det här:



Efter 2 små cookies, som visserligen smakade gott, hade jag ont i magen och mådde illa.
Så jag bytte taktik.

Mutade mig själv med det här istället:

top40workoutmusic.com

Träning! Och vet ni. Det fungerar ju så mycket bättre! Efter träningen mår jag så otroligt bra! Och man känner sig tillfreds med sig själv!

Jag säger helt enkelt ut med sockret in med träningen!

Vilken skulle du välja?

Ps. klicka på bilderna för källa!

Kommentarer
Postat av: en kärlekssaga: livet som unga föräldrar.

Ja, det har du rätt i! Det är ganska tungt att ha ett barn på varje arm och det har man ju flera gånger om dagen! Såg att du hade en träningsblogg så här kommer jag stanna kvar och läsa! =)

2011-04-13 @ 18:48:18
URL: http://enkarlekssaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0