Fastän påsken inte egentligen är slut



Det känns som att jag od:at på det här under påsken:

Klicka på bilden för länk.

Har bara ätit ett endaste chokladägg. Och nu i skrivande stund slår det mig att jag glömde påskägget som mamma fyllt med godis hemma hos henne igår. Nåväl, får hämta hem det åt pojkvännen sen.

Själv blir det nog detox som gäller nu. Stackars magen vet inte vart han ska vända sig av allt socker och allt gott. Huga! Får så lov att hålla mig fram till valborg inkommande helg. Och helst efter det också. Blir frukt och bär som gäller för min del den här veckan! Ska också ta och undvika bröd, vit pasta och sånt. Måste få nån ordning på kosten!

 

Har du ätit mycket godis och chokladägg över påsk?


Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Det blev en del, ja, så idag är det omstart för hela slanten!

2011-04-25 @ 12:44:19
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0