En längtan

Eller två.

Just nu längtar jag tills jag är frisk nog att ta mig an gymet. Jag vill bli stark. Nu.
Åtminstone har jag dansat i helgen. Min förkylning till trots. Kanske inte så smart. Sjuk nu.

Jag längtar också till våren. Läderjacka och Converse. Kom nu. Jag är trött på tjocka kläder, stövlar och minusgrader. Jag är också trött på snön. Hur mycket jag än tycker om att skida. Men det räcker nu.

Jag vill ha sol och bar asfalt. Helst sommarlov också. Men fortare än kvickt är det just sommar. Har massor att göra före. Sätter igång med skolarbeten nu. Även om det känns som att jag har lite för mycket så kan jag ändå inte snubbla på mållinjen. Jag är så nära. Jag ska orka och klara det. Positiva tankar!




Vill ha fin blå himmel. Men helst ingen snö.

Kommentarer
Postat av: anna

inviger mina converse för året imorgon! och jag längtar till man kan jogga ute i sommartights och en långärmad tshirt/funktionströja igen!

2011-04-04 @ 23:24:24
URL: http://chokladostvitlok.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0