Powerwalk på G!

Det blev aldrig någon promenad igår. Det tog ett bra tag att städa, skriva skolarbeten, byka etc och sen helt plötsligt var det kväll och mamma bjöd på mat. Jag lät helt enkelt min kropp vila (förutom några styrkeövningar som jag kör varje dag). Vila behövs också, och på senaste tiden har jag varit lite dålig med det. Vill träna hela tiden, för att visa hur ofta och mycket jag tränar. Inte för någon annan men för mig själv. Jag tror helt enkelt att jag måste få bevisa för mig själv att jag är hälsosam och tränar mycket. För att kunna hoppas på att verkligen se resultat! Vilket egentligen är ganska onödigt. Jag behöver inte bevisa för mig själv att jag tränar, för det gör jag ju. Jag håller igång och ibland är det helt okej med vila också (det är bara så tråkigt)..

Som tur skiner solen idag igen, och nu då jag njutit av en lång lördagsfrukost tänker jag gå ut på en lika lång lördagspromenad! Det blåser massor och är ganska kallt ute, men det finns inget dåligt väder - bara dåliga kläder!

Ha en skön lördag!




Typ såhär. Men myycket blåsigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0