En ny favorit!

Efter 1h 20 minuter Kettlebell är jag säker på att det är en ny träningsfavorit! Hade riktigt roligt med min vän som lärde mig tekniken och lite rörelser!
Kettlebell är absolut den träningsform som kommer forma och tighta till min kropp. Mycket roligare, rörligare och mer varierande än maskiner på gymmet!

Imorgon skulle jag gärna gå på konditionsboxning, men ska på massage på dagen och tror det är bäst att bara ta det lugnt då. Synd. Skulle fått gå med en riktigt nära vän, men det kanske blir en kaffedate istället.

Får se om man kommer ur sängen imorgon.

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

guud vad udnerbart med massage, skönaste! älskar det :D

Sv: precis, brukar dock ha vaniljyoghurt, tycker det är godare :) men soyamjölk har jag aldrig testat, jag gillar inte vanlig mjölk överhuvudtaget att bara dricka, fast man har ju det i matlagning osv. vad är skilnnaden?godare/nyttigare/kalorisnålare?

Ha en trevlig eftermiddag!

2010-10-20 @ 17:10:18
URL: http://amandafalk.se
Postat av: AMANDA FALK

Sv: och j bordet är smart :D är på hjul så jag rullar bort det när jag ska sova. är ett pluggbord ibland, frukostbuffébord på söndagsmornar och ja, de tkan vara databord och allt möjligt :D

2010-10-20 @ 17:11:05
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0