Träningsvärk

Har träningsvärk i lår och rumpa. Gör ont och går lite vaggande som en anka, men nog är ju träningsvärk skönt ändå!

Hade tänkt ta mig ut på en ordentlig powerwalk idag, men termometern utanför vardagsfönstret kryper allt längre ner, -16,2° för tillfället. Tror jag stannar inne istället. Har dessutom ganska bra flow på med en skoluppgift så jag vill inte bryta det.

Körde styrketräning i takt med Iform Med Anna Anka reprisen i söndags, och det känns som sagt i ben och rumpa. Tyvärr inte lika mycket i överkroppen, därför tror jag dagens träning får bli styrka övrekropp och ett välgörande pass yoga. Var sugen på en tur till simhallen, men fastnade framför skoluppgifter istället. Får bli en annan dag! Blir nog bra att köra skiten ur armar, mage och rygg i alla fall!


Samtidigt som jag skriver njuter jag av te och favoritsnacksen: kanelmandlar.




Kommentarer
Postat av: Jenna

Oj vad kallt ni har det! Jag kan ta emot några minusgrader hit ;) just nu ligger vi bara några under noll, och jag vill inte att vi ska gå över nollan. Så hellre safear jag med extra minus!

Kanelmandel verkar urgott! Köper du dem så eller har du ett specialrecept at dela med dig av? :)

2010-12-14 @ 22:11:50
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0