Koffeinchock



Sitter här och skakar helt hysteriskt. Och jag fryser inte. Tror bestämt det beror på en koffeinchock.
Då jag och sambon handlade julklappar köpte vi hem Pentiks julkaffe med smak av kanel och hasselnöt. Jag som aldrig dricker kaffe bestämde mig för att smaka detta idag, och för att kanske få lite bättre energi till att tillbringa lördagen framför datorn med näsan begravd i skolarbeten.
Inte så bra idé.
Tror min kropp har fått en riktig chock.
Har också sprungit på toa ca 20 gånger den senast halvtimmen. Kaffe är visst extremt vätskedrivande, till och med mer än te (men det kan ju bero på att jag är van att hinka i mig te).

Nej, det blir nog inget mera kaffe för mig på ett tag. Ont i magen har jag också, och det känns som att kaffet fräter i magsäcken.
Får nog så lov att hålla mig till te i fortsättningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0