En helg i skolarbetets tecken

Hade sett fram emot en löprunda idag. Men just nu känner jag mig lite öm och sår i halsen. Vill absolut inte att det ska bli värre, så därför blir det nog ett lugnare pass hemma idag. Lite styrka, lite yoga eller pilates. Kommer göra gott för min kropp, definitivt!

Resten av helgen tänker jag försöka kurera kroppen, vila, vila, vila. Följa kroppens egen inre klocka, ingen väckarklocka, inga måsten. Ska skriva på en praktikrapport och mitt slutarbete. Njuta av naturen och vädret - kanske man till och med kan ta sig en skidtur?

Hur ska ni träna i helgen? Och vad tänker ni ta ut resten av tiden med?



Hoppas på så här fint väder i helgen också så att man kan passa på att njuta av lite solsken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0