Crazy?



Är man månne helt tokig då man helt frivilligt och gladeligen går ut på en effektiv 30 minuters powerwalk då termometern på väggen visar på -20°?
Det var kallt, håret blev frostigt och höger stortå känns sådär semiförfrusen, men jag menar - kan man motstå det här?

Jag skulle ju gå ut medan solen sken, men helt plötsligt då jag hade kollat så att julkorten var rätt skrivna och jag hade alla adresser så var solen redan på väg ner. Synd. Men det här vädret med lite solnedgång och mörka moln som rullar in, skymningen som faller var inte helt fy skam det heller1


Kommentarer
Postat av: Josefin

Glöm inte att delta i dagens kalendertävling! <3

2010-12-17 @ 10:24:15
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0